باغ بریف

 باغ بریف یک باغ شگفت‌انگیز و زیبا که در سال ۱۹۷۰ افتتاح شد. این باغ دارای ۲۰ هکتار است که بیش از ۱۰۶ نوع درخت مختلف در قسمت‌های مختلف باغ کاشته شده است.

در این قسمت از سایت قصد داریم مطلبی در رابطه با یکی از تفریحات توریستی کشور سریلانکا برای شما شرح دهیم، باغ بریف (Brief Garden) یکی از مفرح ترین و پر طرفدار ترین تفریحات این کشور به حساب می آید. سریلانکا کشوری است پر از تفریحات مهیج اما باغ بریف (Brief Garden) یکی از پر بازدید ترین و پر طرفدارترین آن ها به شمار می آید. باغ بریف (Brief Garden) یکی از بهترین تفریحاتی است که گردشگران تور سریلانکا می تواند در آن محیط نهایت لذت را ببرند. باغ بریف (Brief Garden) یک باغ شگفت ‌انگیز و زیبا می باشد در کشور سریلانکا و شهر بنتوتا واقع شده است. این باغ بی نظیر و تماشایی در سال 1970 میلادی افتتاح شد. مساحت باغ بریف حدود 2 الی 3 هکتار می باشد و لازم به ذکر است بیش از 106 نوع درخت مختلف در قسمت‌ های مختلف باغ کاشته شده است. 

به همین خاطر بسیاری از گردشگران تور بنتوتا هنگام سفر خود به این شهر از این باغ بی نظیر بازدید می کنند. این نکته نیز شایان ذکر است که این باغ بی عیب و نقص و شگفت انگیز خود در 8 کیلومتری بنتوتا واقع شده است. باغ بریف (Brief Garden) دارای باغچه های بسیار زیبا و مسحورکننده ای به سبک باغ های ژاپنی و چمن زار هایی به سبک دوران استعماری می باشد. اینجا زمانی محل زندگی بویس باوا (Bevis Bawa)، معمار مشهور سریلانکایی بوده است. بسیاری از کارهای او و هنرمندان سریلانکایی دیگر و همچنین هنرمندان خارجی در این باغ به نمایش در آمده است.
همان طور که پیش تر بیان کردیم باغ بریف در فاصله ای 8 کیلومتری شهر بنتوتا قرار دارد که گردشگران تور سریلانکا به راحتی با تاکسی ها قایق موجود در شهر می توانند به این باغ بی نظیر برسند و نیمی از روز خود را در آن منطقه زیبا سپری کنند.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با پارک پرواز، تماشایی ترین پارک تهران

کوه گنو بندرعباس

آشنایی با باغ گلها اصفهان