همه چیز در مورد محوطه سازی باغ با آب

 باغبانی آب شکل بسیار زیبایی از باغبانی است که در گذشته وجود داشته و دنبال می شود. به ویژه باغ های مغول از ویژگی های آب در باغشان است. آب بدون توجه به وسعت آن ، زندگی را به همه باغها می افزاید. شبیه سازی منظره طبیعی با بدنه آب با برنامه ریزی مناسب با استفاده از گیاهان مختلف و سایر ویژگی ها ، باغداری آب نامیده می شود. این به شکستن یکنواختی از یک گل سرخ بزرگ کمک می کند. این شکل از باغ ها در سبک معاصر باغبانی رایج شده اند. باغ های آبی تنوع بی پایان ، طرح ها و گزینه های کاشت دارند که آنها را در سبک خود منحصر به فرد و شخصی می کند. جدا از سبک باغ Mughal، سبک ژاپنی باغ نیز از اجزای آب به عنوان بخش بسیار اساسی باغ آنها به همراه ماهی های در آن استفاده می کند.

از کجا می توانیم طراحی کنیم؟

باغ آب می تواند به صورت بدنه طبیعی موجود در آب یا در یك بدن آب مصنوعی ایجاد شده طراحی شود. باغ آبی ایجاد شده وقتی کامل شود حتی از فضای زندگی ما قابل مشاهده باشد و لذت ما را فراهم کند. سایت باید منطقه شش ساعت از نور خورشید برخوردار باشد. به رشد گیاهانی که در آن کاشته شده کمک خواهد کرد. از مکان سایه دار یا مکانی در زیر درخت باید خودداری کرد زیرا این امر مانعی برای رشد گیاهان خواهد بود و همچنین احتمال کثیف شدن آنها اغلب وجود دارد. همچنین ، یک مکان آفتابی بسیار زیاد منجر به رشد جلبک ها خواهد شد. بنابراین ، مکان برای لذت بردن و نگهداری از آن در یک باغ بسیار حیاتی است. دسترسی به برق برای تهیه چراغ و سایر ویژگی ها به باغ آب نیز مهم است.

چگونه گیاهانی را در آنجا اضافه کنیم؟

گیاهان موجود در یک باغ آب آسان برای کاشت هستند. گیاهان موجود در یک باغ آبی یا کاملاً ریشه در زمین دارند یا در سطح آب شناور می شوند یا حتی می توانند در زیر آب فرو روند. گیاهان ریشه دار را می توان مستقیماً در خاک کاشت کرد یا می توان آن را در گلدان های کوچک کاشت و روی سطح زمین نگه داشت. ایجاد قفسه هایی مانند سازه ها هنگام ساخت باغ آبی برای گیاهانی که قرار است در گلدان ها قرار بگیرند ضروری است. گیاهان شناور هیچ مشکلی ندارند و می توان برای شناور شدن در سطح آب ایجاد کرد. هرچه باغ آب عمیق تر باشد ، گزینه های گیاهان و ویژگی های مختلف موجود در باغ آب بیشتر است.

قبل از کاشت گیاهان ریشه دار ، خاک به ارتفاع تقریبی 1 پا افزوده می شود و کودهایی مانند کمپوست یا کود گاو برای رشد خوب گیاهان اضافه می شود. گیاهانی که ریشه دارند کاشته می شوند و آب تا ناحیه تاج پر می شود. هنگامی که گیاه شروع به رشد کرد ، سطح آب می تواند افزایش یابد.

  • گیاهان ریشه دار - لوتوس ، نیلوفر آبی
  • گیاهان شناور - گونه ایخورنیا
  • گیاهان غوطه ور - Valesneria ، Hydrilla

مؤلفه های آن چیست؟

  • آستر برکه - اینها در ساخت باغ آب مصنوعی کمک می کنند. آستر در مواد مختلفی از قبیل لاستیک ، فایبرگلاس ، پلاستیک و بتون موجود است. رفع اینکه آسترها ساختار اساسی را برای باغ آب ایجاد می کنند. در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است.
  • پمپ ها - به حرکت آب از یک مکان به مکان دیگر در یک باغ آب یا به چشمه یا آبشارهای باغ کمک می کند. همچنین با فیلتر کردن به حفظ کیفیت آب کمک می کند.
  • فیلترها - تنها برای تمیز کردن آب در باغ آب مورد استفاده قرار می گیرد. فیلترها می توانند مکانیکی یا بیولوژیکی باشند. در اصل آب در فیلتر آب در باغ آب جریان می یابد و در این فرآیند فیلتر می شود. این باعث می شود آب برای ماهی ها و گیاهان ایمن باشد. اسکیمرها نوعی فیلتر مکانیکی هستند که باقی مانده های بزرگتر را در آب تمیز می کنند.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با پارک پرواز، تماشایی ترین پارک تهران

کوه گنو بندرعباس

آشنایی با باغ گلها اصفهان