محوطه سازی باغ چگونه انجام می شود؟

 


محوطه سازی باغ, محوطه سازی باغ چیست, آشنایی با محوطه سازی باغ

محوطه سازی باغ

 

محوطه سازی باغ + ایده های جذاب

همانطور که می دانید برای داشتن یک باغ زیبا و سرسبز باید یک سری نکات را رعایت کنید. حتی برای محوطه سازی باغ، با یک طراح و ... مشورت کنید و ایده های خود را بیان کنید تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین محوطه سازی را انجام بدهید. در ادامه با ما باشید.

چگونه می توان یک باغ را با منظره ای زیبا طراحی کرد؟

به منظور درک نحوه منظره سازی یک باغ، باید معنای واقعی آن را بفهمیم.

 

"طراحی منظره فقط نسخه بیرونی طراحی داخلی است - البته با مواد کاملاً متفاوت." "محوطه سازی باغ اشاره به هر تغییری دارد که شما در فضای بیرونی باغ خود ایجاد می کنید - از ایجاد گیاه های جدید تا ساخت دیوار یا تراس و حتی تزیین آن ها."

 

طراحی باغ می تواند به معنای هر چیزی باشد که با فضای بیرونی شما ارتباط دارد. طراحان با درک اولیه از نرم افزار معماری (CAD) تقریباً هر چیزی را که می خواهند برای مشتری ایجاد کنند ترسیم می کنند مانند : امکانات آبی، برجسته نشان دادن دیوارها، مسیرها و جاده سازی، طرح های روشنایی، علفزارها، باغات، آشپزخانه های فضای باز و غیره."

 

بهتر است محوطه سازی چه طراحی منزل و دیوار و .. و چه طراحی و تزیین گل و گیاه و ... با اصول و برنامه و با طراحی انجام شوند. زمانی که طرح مورد نظر را انتخاب کردید از پیمانکاران محوطه سازی کمک بگیرید. تا ایده ها را به واقعیت تبدیل کنند. انتخاب و استفاده از گیاه مناسب و تزیین ها و طراحی های مناسب، نور مناسب و ... همه ی اینها، مهارت هایی هستند که یک طراح باید داشته باشد و آن محیط را به یک باغ زیبا تبدیل می کند. 

 

"اکثر طراحان خوب می توانند هر دو کار را انجام دهند - شما نه تنها در مورد گیاهان بلکه در مورد مواد ، شیوه های ساخت و ساز، هزینه ها، زنجیره های تأمین به مقدار باورنکردنی دانش، احتیاج دارید و این دانش است که به یک طراح کمک می کند تا به مشتری کمک کند از باغ خود بیشترین بهره را با کمترین هزینه ببرد."

 

طرف دیگر طراحی باغ البته کاشت است. و گرچه به نظر واضح می رسد که بسیار آسان است و اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. یک طراح توضیح می دهد: "گیاهان مختلف در شرایط مختلف از یک باغ به باغ دیگر دیگر رشد می کنند ." "سلامت خاک برای این امر نیز بسیار مهم است و درک این موضوع به تنهایی باعث می شود طراح باغ در هنگام برنامه ریزی فضای بیرونی خود در مورد این موضوع کمک می کند. چگونه فضاها را بچینیم، چه چیزهایی در کنار هم رشد خوبی دارند، کدام گیاه با سبک زندگی مشتری مناسب است (به عنوان مثال گیاهانی که به نگهداری کمتری نیاز دارند) - اینها همه عواملی است که یک طراح نیز درباره آنها فکر خواهد کرد.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با باغ گلها اصفهان

آشنایی با پارک پرواز، تماشایی ترین پارک تهران

معرفی باغ ملی گیاه شناسی میانمار + آدرس