تفریحات و دیدنی های بوستان باغ ایرانی تهران

 مهم ترین امکاناتی که در این باغ فراهم شده اند فضای مناسب برای پیک نیک، پیاده روی، عکاسی و کتابخانه است. در کنار این ها باید به زمین های ورزشی و همچنین شهر بازی کودکان هم اشاره کنیم. نمازخانه، نیمکت های متعدد که در تمام فضای بوستان به چشم می خورند، سرویس ها بهداشتی و وسایل ورزشی هم از دیگر امکانات بستان هستند.

تفریحات و دیدنی های بوستان باغ ایرانی تهران

هیچ کدام از تفریحات موجود در باغ ایرانی به اندازه استفاده از فضای سرسبز و تماشای گل های رنگارنگ یا نشستن در سایه درختان کهنسال نمی تواند برای شما جذاب و دل انگیز باشد. 
بهتر است وسایل و لباس های ورزشی را هم به همراه بیاورید و با دوستان یا خانواده خود راهی این باغ شوید چرا که ورزش کردن در هوای مطبوع این باغ می تواند حال و هوای شما را متحول کند.

قیمت بلیط باغ ایرانی

ورود به باغ ایرانی کاملا رایگان است و شما برای ورود به باغ و استفاده از امکانات مجموعه نیاز به پرداخت پول ندارید.

اطلاعات بازدید از باغ ایرانی تهران

در برخی از مقالات درج شده است که باغ ایرانی به صورت 24 ساعت شبانه روز باز است، اما برخی دیگر می گویند که باید از ساعات اولیه صبح به ده ونک و باغ ایرانی بروید. 
در هر صورت بهتر است پیش از مراجعه به این باغ با شماره  88216212 021 تماس بگیرید و از تغییر احتمالی برنامه ها مطلع شوید. اگر هم با هدف مطالعه و استفاده از فضای کتابخانه راهی باغ ایرانی شده اید بهتر است بدانید که کتابخانه ها در روزهای تعطیل باز نیست و در سایر روزها هم از ساعت هشت صبح تا هشت شب باز هستند. البته ساعات کار آن ها در روزهای پنجشنبه کمتر است و تا ساعت چهار عصر ادامه دارد.
 

عکس باغ ایرانی تهران

بهترین زمان بازدید از باغ ایرانی

فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از باغ ایرانی است؛ هرچند در بقیه روزهای سال هم سعی در حفظ طراوت و سرسبزی باغ می شود، اما زیبایی باغ در سایر فصل ها قابل قیاس با فصل بهار نخواهد بود. 
نکته قابل توجه این است که بعد از اردیبهشت ماه شانس دیدن لاله های باغ را از دست می دهید. گفته می شود این لاله ها از کشور هلند به باغ ایرانی آورده می شوند و زیبایی باغ را چندین برابر می کنند. 
نکته دیگر اینکه در اواخر هفته و همچنین روزهای تعطیل، باغ ایرانی به شدت شلوغ می شود و برای کسانی که به دنبال یک جای خلوت برای استراحت هستند مناسب نخواهد بود.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با پارک پرواز، تماشایی ترین پارک تهران

آشنایی با باغ گلها اصفهان

معرفی باغ ملی گیاه شناسی میانمار + آدرس